piątek, 30 marca 2012

Zapraszam na zakupy:)

W związku z moim nałogiem ( czyt. kupowaniem książek) postanowiłam podreperować domowy budżet. Wystawiłam kilka książek na allegro. Nie ukrywam, że zależy mi bardziej na sprzedaży- żeby mieć kasę na kolejne książki:P Ale jeśli coś Wam wpadnie w oko a będziecie chcieli się wymienić to dajcie znać. Jestem otwarta na propozycje.


Przez weekend wystawię kilka kolejnych pozycji- stosik leży już przygotowany. Także zaglądajcie proszę:)
*

* Zdjęcie nie jest mojego autorstwa i pochodzi z internetu.

2 komentarze:

  1. mnie doradzili aby zapisać się na finta.pl też można zdobyć fajne pozycje książkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł. Ja też od czasu do czasu wystawiam książki na allegro, zwłaszcza jak nie przypadły mi do gustu:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...