czwartek, 29 marca 2012

Stosikowo 7/2012- stos który bardzo mnie cieszy:)

Stosy książek rosną w zastraszająco szybkim tempie. A ja ciągle dostaję nowe do recenzji albo kupuję. Nie mogę się powstrzymać od kupna kolejnych. Co ja na to poradzę, że w koło tyle okazji... To już chyba jakaś obsesja, bo nałogiem mogłam to nazwać wieki temu....


Stosik 7/2012-
Od góry-
"Pasierbica", "Marcowe fiołki", "Za zasłoną strachu" i "Burka miłości" zakupione w Świecie Książki.
"W naszym domu" i "Tam gdzie Ty" od Amazonki.
"Zakochany duch" oraz "Supersmutna i prawdziwa historia miłosna"- efekt wymiany na LC.
"Marzenia i tajemnice" zakupione w Biedronce.


Jak widać na brak lektur nie mogę narzekać. Gorzej z wolnym czasem, który to strasznie mi się skurczył. Ech gdyby tak dało się wydłużyć dobę o kilka godzin.... Nie mam czasu na pisanie recenzji- kilka mam zaczętych i tak czekają na wolną chwilę.... Może dzisiaj uda mi się chociaż jedną skończyć.:)

36 komentarzy:

  1. "Tam gdzie Ty" i "Marcowe fiolki" wydają się najbardziej interesujące z tego grona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Marcowe fiołki" też ostatnio kupiłam, w wersji pocket. Nie mogłam przejść obok nich obojętnie. A tak poza tym stosik zacny, będzie co czytać. :) Ja od dzisiaj zaczynam czytać w nocy, kiedy Mały będzie spał :) Inaczej chyba nigdy tych stosików z zaległościami swoimi nie nadrobię. A też mam ich trochę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Marcowe fiołki" trochę mnie rozczarowały bo spodziewałam się innego wydania... Ale to nic.
      Oj ja tez najczęściej zarywam noce żeby poczytać.

      Usuń
  3. Też kupiłam Wałęsę w Biedronce, choć w portfelu miałam pustki ... nie potrafiłam się jednak powstrzymać. Zazdroszczę Picoult.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez miałam pustki w portfelu, ale udało mi się wyżebrać zakup od męża.

      Usuń
  4. Połowę z tych książek też mam.Miłej lektury.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie będziemy mogły porównać wrażenia po lekturze.
      Dziękuję i wzajemnie:)

      Usuń
  5. Ale jaka to nieszkodliwa obsesja i społecznie pożyteczna. Spokojnie jak znajdziesz więcej czasu, to przeczytasz. Mam nadzieję, że tego czasu będzie ciut więcej i bez stresu i pośpiechu będziesz mogła podelektować się lekturą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anetko nawet nie wiesz jak bardzo brakuje mi tego delektowania sie czytaniem...:( Mam nadzieje, że niedługo będę miała więcej czasu na przyjemności:)

      Usuń
  6. Hah, skąd ja to znam, wiecznie nie mam pieniędzy, bo gdy choć trochę ich uciułam to od razu biegnę do księgarni. :D Z czasem mam podobnie.. Ale jak tylko znajdziesz go trochę to łap od razu za "Tam gdzie Ty". :) i miłej lekturki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tez zrobię- Picoult w pierwszej kolejności. Zaraz po ksiązkach recenzenckich:P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. A dziekuje. Wiesz chyba będę ją sprzedawała albo wymieniała więc jak jestes chętna daj znać.

      Usuń
  8. Świetny stosik. Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę powieści Jodi Picoult ;) Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy stos :) A recenzje nie zające, nie uciekną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ciekawy-owszem:P Niby nie uciekna ale jakoś tak głupio zalegac.

      Usuń
  11. Chętnie zapoznałabym się z powieściami Picoult :). Miłej lektury życzę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Picoult- ja zawsze biorę jej książki w ciemno. Bo wiem, że to będzie dobrze spędzony czas:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  12. Polecam Ci "Tam gdzie Ty" - mnie bardzo się podobała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku chciałam ograniczyć nabytki, bo i tak mam pełną wnękę w regale nieprzeczytanych, ale te stosiki same się robią.... Już był jeden, dziś chyba pokażę kolejny... ech...
    Wałęsową i ja przeczytam, bo mama mi pożyczy. Ciekawe, czy coś jeszcze fajnego w Biedronce było... Nie wchodzę tam, nie wchodzę... Taaa, akurat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale gratuluję zdobyczy! I życzę przyjemnej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. same smakowite kąski. na pewno swietne książki Picoult. Każdą polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękny stos! Większością z tych książek bym z pewnością nie pogardziła. Polecam 'W naszym domu' ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam bardzo dobre opinie o " W naszym domu " - Picoult. Bardzo ciekawa tematyka, ciekawa jestem jak ją autorka rozwinęła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny stosik. Przeczytałaś już może Sekretnik? Podeślij mi go proszę , bo obiecałam komuś pożyczyć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały stos. Wszystkie książki bym chętnie widziała u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik! Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. "W naszym domu" rezerwuje do pożyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam, że zazdroszczę Ci dosłownie każdej książki... Świetny stosik! Szkoda tylko, że mało czasu wolnego, co doskonale rozumiem. Życzę powodzenia w tym, aby udało Ci się dokończyć dzisiaj chociaż jedną recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny jest ten stosik. KSiążki Picoult już czytałam, a choruję na te ze świata książki. Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...