czwartek, 9 lutego 2012

Paczuszka "Z miłością w tle" :)

Paczuszka dotarła do mnie w tym tygodniu ale niestety z powodu choroby nie dałam rady zrobić wcześniej posta. Poczułam się lepiej wiec śpieszę z relacją.
 Paczka pochodzi od Beatki z blogu Moje książki, filmy, haft... . Beatko sprawiłaś mi ogromna radość tą przesyłką. Po pierwsze dlatego iż była ona miłym akcentem wśród morza lekarstw i zużytych chusteczek:P Po drugie dlatego, że zawierała książki które bardzo chciałam przeczytać. No i te cudne zakładki!!! Nie mogę wyjść z podziwu.

Ale czas na fotorelację.:P
To było w kopercie. W sreberkach są książki. Ale miałam radość przy rozpakowywaniu każdej z osobna:)
Paczuszka w całej okazałości. Moja ulubiona Milka:) 
A tutaj zakładki i książeczki.

Byłyśmy z Beatką trudną wymiankową parą bo gustujemy w zupełnie innych książkach.Beatka trafiła w moje gusta w 100%. Mam nadzieję że i mi się to uda. Szukałam książek które spodobałyby się a i dodatkowo zawierały choć trochę tej miłości w tle:P




Na koniec gorąco dziękuję Sabince-za organizację zabawy i Beacie za paczuszkę :*


***********************************
Kochani przypominam o Wygrywajce!!! Czas na zgłoszenie powoli się kończy.
Zabawa była zorganizowana z powodu 5 tys wejść na bloga. Tymczasem na liczniku już ponad 10 000 wejść. Dziękuję za wszystkie odwiedziny!!! Z tej okazji będzie kolejne rozdanie. Kolejna książka dla Was już czeka:) Ale o tym niebawem.

10 komentarzy:

  1. Piękne zakładki i cudowna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie prześliczne zakładki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło tu u ciebie. Paczka naprawdę godna pozazdroszczenia. Zapraszam do mnie http://ksiazkamojprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczka. A "dziewczynę o szklanych stopach" bym ci z chęcią podkradła bo nigdzie jej znaleźć nie mogę, a ochota na nią ciągle wzrasta :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tych ślicznych zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest ta twoja paczuszka i zazdroszczę wszystkich czterech książek !

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko pozazdrościć takich upominków

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paczuszka. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...