czwartek, 8 grudnia 2011

Wracam z blogowego niebytu.:) Ogłoszenie:)

W skutek wielu zawirowań życiowych i braku stałego dostępu do internetu-musiałam na jakiś czas opuścić blogowy świat. Na szczęście wracam już z tego wygnania:P Stęskniłam się za czytaniem Waszych blogów. No i oczywiście za pisaniem.Teraz mam zamiar zasypać Was zaległymi recenzjami.

OGŁOSZENIE
Zapraszam do kolejnej książkowej wymianki zorganizowanej przez Sabinkę . Zachęcać Was chyba nie muszę:P Zwłaszcza ,że tematem przewodnim jest miłość.
Tutaj jest link do oficjalnego bloga wymiany-  "Z miłością w tle". 
Zapisy trwają  do 26.12.11.








 

5 komentarzy:

  1. Witaj ponownie w blogowym świecie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam w blogowym niebycie :D i też napisałam, że przez 'zawirowania życiowe' :D zabawne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. @kasandra_85 - dzieki:)

    @Bujaczek- o ile twórcza wena dopisze:P

    @bluedress -faktycznie zabawne:P Ale tak to juz jest z tymi kłopotami-dopadaja w najmniej spodziewanym momencie i rujnują wszystkie plany..

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana dłuuuuuuugo Cię nie było, zdążyliśmy się za Tobą stęsknić. Witamy z powrotem :) Czekamy na te zaległe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...