niedziela, 29 kwietnia 2012

Mamy roczek!!!! Wyniki konkursu.

No i stało się- "Mandarynkowe czytadła" skończyły roczek. Nawet nie wiem kiedy ten rok minął- tyle się działo w moim życiu.
Dziękuję Wam, że jesteście ze mną. Dziękuję za liczne odwiedziny- licznik wskazał dzisiaj 18 370 wejść- nie spodziewałam się tylu odsłon bloga. Zakładając go miałam wrażenie, że będę pisała tylko dla siebie...
Dziękuję wszystkim wydawnictwom które okazały mi zaufanie i nawiązały ze mną współpracę.
Oby kolejny rok blogowania był lepszy od poprzedniego. Ten kawałek sieci jest dla mnie ważnymi miejscem, odskocznią od szarości dnia codziennego- z pewnością nie porzucę czytania i pisania. Szykują się rewolucyjne zmiany w moim życiu- być może w najbliższych miesiącach będę tutaj rzadziej zaglądała- ale wrócę jak się wszystko wyjaśni i moja sytuacja się ustabilizuje...


Poczęstujcie się wirtualnym torcikiem:)
*




A teraz moment na który czeka większość z Was- wyniki konkursu:)
Losowanie znowu odbyło się niejawnie. Tym razem poprosiłam chrześniaka o wskazanie liczby od 1-47(bo tylu chętnych się zgłosiło). Padło na osobę z komentarza 20- Monaleasa.  Gratuluję w Twoje ręce wędruje obiecana książka-
Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Świat Książki. Dzięki uprzejmości Pani Bogny mogłam przekazać dalej tą książeczkę. Dziękuję.


Monaleasa- proszę o kontakt na adres mandarynkoweczytadla@wp.pl


**Zdjęcie tortu nie jest mojego autorstwa. Źródło google.com

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam!
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze;) Nie spodziewałam się zupełnie ;)) Szczególnie, że mój blog jest właśnie tego samego dnia stworzony i też mam konkurs (tylko mój właśnie się zaczął). Już loguję się na poczte aby wysłać dane ;) Serdecznie dziękuje i zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie, może akurat jakaś braterska więź między naszymi bliźniaczymi blogami ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję rocznicy! :* Oby tak dalej :) Życzę kolejnych lat blogowania, nawiązania nowych współprac i oczywiście mnóstwa świetnych książek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy; samych sukcesów i cudownych dni w literackim świecie i nie tylko ;). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłego blogowania i gratuluję zwyciężczyni! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wylosowanej osobie, jak i oczywiście właścicielce bloga!! Samych pomyślności, dużo książkowych stosików i funduszy na ich zakup, życzliwych osób wokół i ogólnie wszystkiego dobrego!!
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Zarówno dla zwyciężczyni jak i z okazji pierwszych urodzin bloga... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni i Tobie z okazji cudownej rocznicy :) A i dziękuję za torcik, był bardzo pyszny ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje jeszcze raz roczku i zwyciężczyni książki ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE WIEM NA KTÓRYM BLOGU MAM pisać w tej sprawie. Pytałaś czy można dołączyć do Wędrującej Książki-oczywiście ze tak, poproszę o adres na maila daria.krys@onet.pl, zostaniesz dopisana jako ostatnia, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygrania książki, a Tobie gratuluję roku w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roku blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...