środa, 3 września 2014

Come back nr 2 - czyli jak wrócić po ponad 1,5 rocznej przerwie.

Come back nr 2 - czyli jak wrócić po ponad 1,5 rocznej przerwie...
Czy ktoś jeszcze mnie pamięta? Czy ktoś jeszcze tutaj zagląda?
Nie było mnie w blogosferze ponad 1,5 roku. Trochę więcej niż obecnie ma moja córcia. Amelia skończyła 17 miesięcy a ja przez cały ten czas pogrążałam się w macierzyństwie. Bezgranicznie,totalnie, na całego czyli mama na 100%... Zupełnie zapomniałam o sobie,o swoich pasjach,o dbaniu o siebie. Jasne coś tam czytałam ale nie było tego wiele. Teraz pora aby zmienić swoje nudne życie kury domowej,matki i żony. :0 Zaczęło mi brakować czegoś co byłoby tylko moje,co sprawiałoby radość. Stąd myśl o reaktywacji bloga. Mam zamiar pisac o wszystkim- o książkach,lekturach dla maluszkach,dzieciach ogólnie,o macierzyństwie bez lukru, o gotowaniu. Taki totalny misz masz .
To co ktoś jeszcze do mnie zagląda?
Na koniec Amelka czyli cały mój świat zamknięty w jednej małej osóbce.
P.s. Wiecie że moj poprzedni post o powrocie z czerwca 2013 został wyświetlony 1351 razy??!! Więc chyba jednak tutaj zaglądacie..

7 komentarzy:

  1. Witamy :) Amelka cudowna, możesz ją ucałować od ciotek z blogosfery :) Ja właśnie oczekuję małej Hani, także domyślam się o czym piszesz mówiąc cały świat w jednej osobie :) Wracaj, Amelka z chęcią podzieli się mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w blogosferze ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj z powrotem;))) Mam nadzieję, że podzielisz się z nami wszystkimi urokami macierzyństwa;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętamy, ponownie witamy i zapraszamy!
    Dużo się działo, jest co czytać ;-)
    U mnie czas po urodzeniu dziecka był bardziej aktywny blogowo niż jakoś teraz, ale różnie to się układa, czasu nieraz brakuje.
    Gratuluję Amelki. Moja Elwira już w przedszkolu, od paru dni, daje radę ;-)
    Moc serdeczności, pozdrawiam -
    Aga/Agnesto
    http://agnestariusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądamy :)
    Śliczna córeczka! Mały słodziak :)
    Wcale się nie dziwię, że chcesz znowu mieć coś "swojego". Bycie mamą na pewno zmienia nam życie o 180 stopni i sprawia, że mamy inne priorytety. Z czasem jednak uświadamiamy sobie, że nasza rola życiowa nie ogranicza się do bycia matką, nadal jesteśmy SOBĄ i mamy prawo do samorealizacji i prywatnych przyjemności. Dobrze mówię, nie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądamy :) od dłuższego czasu zastanawiałam się kiedy wrócisz. Dobrze że chcesz zmienić i rozszerzyć tematykę bloga, ja zrobiłam tak samo, od niespełna roku piszę nie tylko recenzje książek, ale i zamieszczam trochę przepisów, zdjęć z różnych dziedzin i piszę szerzej, dobrze mi z tym. Jestem ciekawa nowych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...