piątek, 29 kwietnia 2011

Stosik do przeczytania:)

Witajcie.
Jestem tutaj nowa i nigdy nie pisałam tego rodzaju blogu.Mam zamiar publikować recenzje przeczytanych przeze mnie Książek.
Od dzieciństwa uwielbiam czytać.Nie wyobrażam sobie życia bez książek.Gdyby nie one byłoby takie szare i puste...


Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to, co już masz w sobie. - Carlos Ruíz Zafón "Cień wiatru"
Nie mam zamiaru pisać recenzji zawierających szczegółowe opisy danych pozycji.Nie mam  na to czasu. Będę publikowała swoje odczucia i opinie .To co mnie urzekło albo poruszyło w danej książce. Swoje wrażenia,myśli,ulubione cytaty...
Mam nadzieje że z czasem rozwinę skrzydła i pisanie będzie wychodziło mi coraz lepiej:)Tymczasem proszę wybaczcie mi wszelkie niedociagnięcia.I przyjmijcie jako debiutantkę w swoim gronie.

Stosik na nocnej szafce


od góry-
  1. 'Słońce w słonecznikach'  Dominika Stec
  2. 'Pudełko ze szpilkami' Grażyna Plebanek
  3. 'Ptaszyna' Linda Koleman
  4. 'Wróce po Ciebie' Guillaume Musso
  5. 'Córka opiekuna wspomnień' Kim Edwards
Zabieram se do czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...